Pokud se vaše www neobjevují na první stránce odkazů ve vyhledávačích,příliš mnoho lidí se k vám neprokline. Důkladná analýza webu vám objasní příčiny malé návštěvnosti a tím pádem i jeho snížené schopnosti generovat zisk. Seznamte se s typickými důvody, proč některým firmám online podnikání nefunguje. Uvedené chyby patří z hlediska opravy mezi banální záležitosti, ale co se zisků týče, bývá jejich dopad na byznys přímo fatální. Zjistěte, zda nebrzdí i vaši prosperitu v síti.
Správné nastavení indexace rozkryje analýza webu
Někdy se stává, že tvůrce webových stránek nenastaví jejich indexaci. Roboty pak nemají povolení zkoumat vaše www a tím pádem je nemohou ani nabízet potenciálním zájemcům o vaše služby či zboží. Analýza webu tuto osudovou chybu spolehlivě detekuje. Úprava nebo též optimalizace nepředstavuje nic složitého a časové náročného. SEO specialista v administraci vašeho webu jednoduše aktivuje soubor Robots.txt a v ten moment o vás vyhledávače ví.
Máte rychlý web?
Ve virtuálním prostředí se daří platformám, které se ihned zobrazují uživatelům. Zpomalené stránky mohou nabízet sebelepší produkty, ale jejich dlouhé načítání odradí všechny zájemce s pomalým připojením. Kromě ztráty tržeb máte ještě další problém. Jakmile vyhledávače usoudí, že je míra okamžitého opuštění vašich www vysoká, přidělí jim horší post. Čím níž se odkaz na váš web ve výsledku hledání objeví, tím méně lidí na něj klikne a tím se opětovně sníží váš zisk. Pamatujte si, že 90 % lidí sleduje jen několik prvních odkazů. Pokud se vaše platforma objevuje řekněme až na pátém listu, nemůže z toho mála návštěvníků dosahovat dobré konverze. Analýza webu naštěstí detekuje i tento zádrhel, takže budete přesně vědět, co je nutné upravit. Aby byl výčet tradičních překážek v rychlosti kompletní, uveďme si ještě weby, které nemají nastaven Cache nebo jsou zahlcené datově náročnými fotkami a videi. Vše je ale naštěstí řešitelné a pozitivní efekt SEO na váš online profit téměř jistě převýší náklady spojené s optimalizací.
Jak vypadají vaše www na mobilech?
Další vada, která dokáže zmařit vaše obchodní úsilí, se týká responzivity stránek. Tím je myšlena jejich schopnost přizpůsobit vzhled různě velkým obrazovkám. Dávno nestačí, aby platforma vypadala skvěle jen na monitoru stolního počítače. Minimálně 50 % uživatelů totiž sleduje internetové prezentace optikou smartphonů a pochroumaná responzivita vašeho webu je spolehlivě odradí. Proto dokáže analýza a následná optimalizace webu a jeho designu zvýšit hospodářský výsledek klidně i o polovinu.
Analýza webu vám určí klíčová slova
Keywords, česky klíčová slova, představují v konkurenčním prostředí na internetu mocnou zbraň. Jedná se o výrazy, které zadává vaše cílové publikum do vyhledávacího okénka. E-shopy ale i klasické firemní weby bez klíčových slov roboty uživatelům nenabízí. Je tedy velmi důležité doplnit relevantní keywords do obsahu vašich komerčních stránek.
Expert na SEO analýzu webu najde slovní spojení vhodná právě pro vaše podnikání a podle rozsahu vaší obslužné oblasti do nich doplní také název lokality, kde operujete. Samotné přetextování www není od věci zadat copywriterům. Neodborný zásah totiž dokáže vtisknout textům čtenářsky neakceptovatelnou podobu. Jednoduchým tapetováním klíčovými slovy si zase koledujete o penalizaci a propad webu ve vyhledávačích.
Máte-li podezření, že vám některá z uvedených závad kazí online byznys, rozhodně si objednejte analýzu webu. Některé SEO agentury vám ji poskytnou bezplatně, pokud si od nich objednáte následnou optimalizaci stránek. Dejte nám vědět v komentářích, pokud jste identifikovali problém s responzivitou, indexací nebo rychlostí.