ZADEJTE SVÉ KLÍČOVÉ SLOVO

SEO služby od odborníků – dostaňte na svůj web skutečné zákazníky  

SEO služby od odborníků – dostaňte na svůj web skutečné zákazníky  

Jste momentálně ponořeni do tvorby webových stránek se svojí nabídkou, nebo modernizujete stávající webové stránky vaší společnosti a chcete na ně dostat víc návštěvníků? Právě tady pomohou SEO služby, ale jen od profesionálů, kteří vědí, jak je správně vymyslet.

Trocha teorie na začátek. SEO není žádné tajné zaříkávadlo; jde vlastně o metodu úpravy, neboli optimalizaci webových stránek tak, aby se k jejich obsahu dostal ten správný člověk. Například klient, který nakoupí ve vašem e-shopu, či si objedná službu, kterou nabízíte, nebo vám poskytne kontakt, aby dostával další informace. Při inovaci webu pro vyhledávače jde tedy v především o to, aby se nacházel ve výsledcích vyhledávání konkrétního klíčového slova nebo sousloví na co nejvyšší možné pozici. SEO určitě potřebujete, pokud zjistíte, že se váš web nezobrazí ani po zadání vyhledávacích slov a frází. Potřebujete ho také, když chcete, aby se objevil ve vyhledávačích mezi prvními. Pokud jste navíc už investovali do jiných marketingových aktivit a poptávka po vašich produktech existuje, ale klienti nemohou najít vaše webové stránky, znovu asi bude něco špatně. Odborníci přesně vědí, jak situaci obrátit. Nejdříve ze všeho si ovšem pojďme ukázat, jak vlastně takový ideální klient přemýšlí a postupuje.

Josef (40 let) hledá pro svého syna autíčko na dálkové ovládání, ale nechce za něj dát příliš mnoho peněz. Syn je totiž tak trochu uličník a je dost pravděpodobné, že ho brzy rozbije. Vy máte e-shop s luxusními originálními kovovými autíčky na dálkové ovládání, která ale nejsou úplně levná. Jak nalákat Josefa, aby si od vás jedno koupil? To je často nesplnitelná touha každého prodejce.  Vždyť na Josefa “vyskočí” ve vyhledávači desítky webů nabízející autíčka na dálkové ovládání. Proč by si z nich měl vybrat právě ten váš, navíc nabízející autíčka vyšší cenové kategorie? 

Pomoc poskytnou SEO služby (Search Engine Optimization). Odborník přesně ví, jak to v prostředí webu funguje, a jaké maličkosti budou zásadní o pořadí webů ve výsledcích vyhledávání. Půjde o skutečně efektivně vynaložené peníze.

V České republice vyhledávají zájemci informace, zboží a služby nejčastěji na Google a na Seznamu. Co je důležité pro váš web z hlediska vaší nabídky?

  1.     Zpětné odkazy

Vaši prestiž zvýší co nejvíce odkazů z relevantních internetových stránek. Znamená to, že někdo použil váš web v rámci citace;  to znamená pro váš web víc návštěvníků.

  1.     Klíčové vyhledávací fráze

Váš web musí obsahovat přesně cílené vyhledávací fráze, které zadávají vaši potenciální klienti.

  1.     Technická kvalita stránek

Vašeho klienta nesmí na stránkách odradit žádná zbytečná překážka. Je potřeba, aby se web načetl rychle, musí být dobře čitelný a jeho zaměření musí být podložené i v kódu stránky.

  1.     Vyhodnocení dat

Například Google dokáže vyhodnotit situaci, kdy se zájemce proklikne na vaše stránky z výsledků vyhledávání, ale hned ho opustí, protože nenašel (z jakéhokoli důvodu), co hledal. Pokud se pak toto opakuje, může se zhoršit pozice na webu právě ve vyhledávacích pozicích.

  1.     Popularita značky

Profesionál dokáže také vyčíst díky svým analýzám, jak se používá váš brand (název společnosti, výrobku..) a jak je ve své pozici silná.

  1.     Propojení se sociálními sítěmi

Google dokáže také vyhodnotit signály ze sociálních sítí – v jakém intervalu je vaše doména zmiňovaná například na Facebooku nebo Instagramu.

Toto je šest důležitých faktorů v rámci hodnocení, po kterých váš web volá, aby čelil dobře konkurenci. Jak tedy bude profesionál při správném nastavení vašich stránek postupovat?

  • Provede analýzu, díky které zjistí, kolikátý se ukáže v případě vyhledávání
  • Vyhodnotí statistiku návštěvnosti stránek a všech kategorií zvlášť
  • Doporučí vhodná klíčová slova jako  základ dalšího SEO copywritingu
  • Navrhne SEO optimalizaci
  • Upraví obsah webových stránek jako například texty, titulky, HTML tagy a doménové texty
  •  Vymyslí vzájemné prolinkování napříč celým webem
  • Eventuálně přidá další SEO tipy z vlastního repertoáru

 A to je teprve začátek! Zavolejte profesionálům, kteří vědí, co dělají a váš web přesunou z konce na přední pozice ve vyhledávačích. Recenze na Topranker vám možná prozradí, kde se po jedněch takových poohlédnout…

 

Jaroslava Prudká