ZADEJTE SVÉ KLÍČOVÉ SLOVO

Strategie pro SEO Olomouc

Strategie pro SEO Olomouc

Obchodníkům, kteří “válcují internet”, nespadl úspěch do klína náhodou. Pravidelně totiž investují do svého on-line marketingu a mívají neprůstřelné SEO. Olomouc a lokální podnikatelé by si měli ověřit, zda také mají optimalizovaný web pro vyhledávače. K namátkové revizi vám poslouží čtyři taktiky, jejichž cílem je zvýšit obrat e-shopů nebo objednávky služeb.

SEO Olomouc a správné robots.txt

Pokud jste měli šťastnou ruku při výběru SEO experta, postaral se vám při optimalizaci vašeho komerčního webu o jeho technickou správu, včetně takzvaného mobilního SEO a mnoha dalších úprav. To je základ fungující prodejny na internetu. Stránky, které nabíhají šnečím tempem, příliš zboží neprodají. Během SEO v Olomouci i jiných městech je proto důležité správně nastavit soubor robots.txt, aby vyhledávačům neblokoval prohlížení vaší nabídky. Naopak by měl znemožnit indexaci takového obsahu, který slouží jen k testování a ne k propagaci a prodeji. Tam své návštěvníky lákat nechcete. Hotely se také nechlubí kotelnou či úklidovou místností. Hosta zajímají čisťounké pokoje, nikoli hadry na podlahu a smetáky.

Zvažte lokální SEO pro Olomouc

Ne každý podnikatel chce poskytovat své zboží celé republice, pokud vzdálené zákazníky nedokáže obsloužit. Než spustíte optimalizaci pro vyhledávače, poraďte se, zda pro vás nebude výhodnější zaměřit se během obsahové úpravy webu jen na lokální klíčová slova – takzvané lokální SEO pro Olomouc. Pokud váš obchod limituje geografická působnost, pak není o čem přemýšlet a vy potřebujete do meta titulků a prvních nadpisů na vašich www zadat konkrétní lokalitu. V případě, že provozujete více kamenných prodejen, dává smysl, aby vám odborník vytvořil pro každou provozovnu samostatnou stránku, kterou opatří adekvátním názvem místa.

Proč úspěchu SEO v Olomouci pomáhají firemní profily

Existuje několik osvědčených metod, jak vylepšit pozici vašeho webu ve výsledku hledání. Jednou z nich je představení vaší firmy na oblíbených platformách. Proto vám zkušený specialista na SEO v Olomouci i jinde v Čechách doporučí profily na sociálních sítích typu Facebook, Pinterest či LinkedIn. Dále vám založí bezplatnou prezentaci v katalogu Firmy.cz a Google MyBusiness. Doplní tam vaše logo nebo fotografii, kontakty a stručné představení. Pochopitelně není nutné všechny tyto extra profily neustále “krmit” informacemi. Slouží však jako most ze sítě rovnou k vám.

Využijte pro SEO Olomouc texty, videa a fotky

Při optimalizaci prodejních stránek se tradičně upravuje jejich obsah, aby v něm robot viděl klíčová slova a text přitom zůstal srozumitelný a čtivý pro lidi. Dobrý SEO copywriting je důležitým pilířem SEO. 

 

 Další mocnou zbraní při boji o výsluní na netu bývají fotografie. Profesionál na SEO nejen v Olomouci si v tomto směru prověří vaše konkurenty, zda nezaspali dobu. Lidé totiž kromě textů často hledají také videa nebo obrázky spojené s nějakým výrazem. Pak vám stačí natočit adekvátní filmeček, opatřit ho optimalizovanými popisky s klíčovým slovem, umístit na web a YouTube a hle!  Rázem je z vás virtuální premiant. Podobně můžete oslovit vaši potencionální klientelu rovněž pomocí infografik, fotek, nebo audionahrávek. 

 

Optimalizace komerčního webu pro vyhledávací roboty je zodpovědná a promyšlená práce, která vyžaduje spolupráci více specialistů. Kódy napraví webař, zatímco texty dodá copywriter. Abyste lokální SEO Olomouc nebo jeho krajskou variantu svěřili opravdovým profesionálům, poptejte více agentury v republice. Pro internetové zakázky totiž není překážkou vzdálenost. Požádejte kandidáty o reference (příkladem takové může být třeba tato Topranker recenze), ať můžete posoudit jejich úspěšnost. Máte-li otázky k možnostem SEO, využijte prostor v komentářích.

Jaroslava Prudká